mandag 25. januar 2010

soverom...

Soverommet ble nesten ferdig i går! Det er litt finpuss igjen, og geviret er fortsatt ikke klart. Derfor kommer bilde fra et annet utrolig vakkert soverom. Tror jeg hadde sovet godt her også... Håper rommet vårt er ferdig innen et par dager... Har lenge hatt lyst på lampen i dette soverommet, men ikke i gull. Nå som jeg har belysning med i oppgavene på studie kan jeg endelig "bruke" noen av drømmelampene mine :) Alt jeg gjerne vil ha blir nemlig brukt i mine oppgaver... En måte å "realisere" egne drømmer. He he.

(foto fra Sköna Hem)
Ha en fin mandag!
Hege

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Morsomt å stifte bekjentskap med andre interiørstudenter. Masse fint å se her hos deg og, flotte collager og ideer. Kjenner til den med å realisere egne drømmer i prosjektene;)
    Vi gjør stort sett alt av oppgavene på data såpass ute i studiet som jeg er nå, bortsett fra litt perspektivtegning og fargelegging. I begynnelsen hadde vi mer vi gjorde for hånd. Hvordan er det i ditt studie? Til å lage collager bruker jeg photoshop og til å tegne bruker vi archicad. Bruker dere det?
    Smykket er fra Arts&Crafts, er helt forelsket i det selv, bruker det hele tida:) Det hører til en serie, med masse annet fint også.
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett