søndag 24. januar 2010

Aketur og soverom-del2

I går var vi ute og akte og gikk tur i 4 timer. Sååå deilig :D Da får man slettes ikke dårlig samvittighet når man ligger på sofaen nesten hele kvelden... Før vi la oss på sofaen, var vi på maxbo og kjøpte maling!

Her er veggen på soverommet, strippet og klar for maling. Igjen...

Mannen ville ha brunt, jeg ville ha turkis. Hadde en god plan, men den gikk ikke som ønsket. Mannen ville jo ikke gi slipp på det brune, og jeg fant ingen gardiner jeg likte... Derfor, tid for forandring!

Her er gardinene (som vi hadde på soverommet i forrige leiligheten også) og fargen vi skal bruke på veggen er Sand. Jeg har sendt gutta i slalombakken og har en formiddag foran meg med skole og maling! Veggen er maskert, og jeg er klar!


Ha en strålende dag!
hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar