torsdag 7. januar 2010

Drømmer for 2010...

Velkommen år 2010!
I går ble julen "kastet" ut hjemme, og i kveld skal jeg prøve å få lagt ut litt bilder fra den begivenheten. Siden jeg ikke fikk lagt ut noen av et julepyntet hjem kan jeg jo by på litt jule-rydding... Bildene over er noen av mine ønsker for 2010... Soverommet ser jo så deilig og rent ut! Skilleveggen skulle jeg gjerne hatt som senge gavl... Fuglene er små knotter jeg vil ha på kommoden og benken vil jeg gjerne ha i gangen! Tror alle bildene er fra carmöbel.de eller impressionen.de
Har egne planer for vårt soverom som jeg skal prøve å dokumentere fra start til slutt :D Må også legge ut noen bilder av julens gaveproduksjon!
Ha en fin dag så lenge!!!

1 kommentar:

  1. Fugleknottene var drit kule :-)
    Godt Nytt år Schnuppa!!!

    SvarSlett