tirsdag 19. januar 2010

Hils på Rudolf!

Alle som kjenner meg vet at jeg har sirup i alle ledd og ble født 30 min for sent :)

Det sier seg selv at når jeg er gift med selveste "Speedy Gonzales" hvor alt helst skulle vært ferdig i går (og ja, vi er begge offer for litt dårlige gener akkurat der...), så byr det på utfordringer! Noen festlige, andre mindre festlige :) Vel, endelig har jeg fått et gevir fra min kjære onkel (skutt av ham selv på heia i Fyresdal!) og dette er litt av utgangspunktet for min nye ide på soverommet! Har hatt ideen lenge, men fortalte ikke mannen om det før geviret var i hus. Litt vanskelig å gjemme et reinsdyrgevir...Jeg må jo fordøye ideen, finpusse den og tenke litt mer. Så kanskje forandre litt på den, og tenke enda litt mer før det settes ut i live. Denne ideen har kost seg i mitt hode i mange måneder. Tid for action!

Videre oppdatering fra prosjekt SOVEROM følger...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar