tirsdag 24. november 2009

Julemarked på Rådhusplassen i Oslo

Her kommer marked nr 2 i min lille julemarkedserie... Dette markedet er som helhet ingen favoritt hos meg.Har vært på julemarked i Münster i Tyskland, og sett hvordan det virkelig skal gjøres, og da ble dette en liten skuffelse. Men, det blir forhåpentligvis bedre for hvert år...
Bilder er lånt fra markedets egen hjemmeside, sjekk den for mer informasjon og åpningstider: www.julemarked.no

Det er likevel et par ting som gjør dette markedet vel verdt et besøk! Det beste er boden som selger tysk julegodteri! Hvert år har jeg fått godteri av tante/onkel og kusinen min da de kom hjem fra sin årlige førjulstur til Münster. Men, i fjor fant jeg ut at det var mulig å jukse litt :) Få tak i en liten forsmak.. he he. Gleden var stor da jeg oppdaget noen av mine favoritter, og det må bare sies at skuffelsen blir dobbel hvis den godteboden ikke står der i år!!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för att du kikade in hos mig och lämnade en hälsning och vill vara med i utlottningen!
    Ha en skön juleväntan och kika gärna in i Villa Kamomilla igen!
    Kamomilla

    SvarSlett