torsdag 5. november 2009

JUL PÅ LYSEBU

Søndag 1.november var jeg så heldig å få være med på åpningen av salgsutstillingen til Jette Frölich på Lysebu. Dette er 3. året jeg er der, og det er like fint hver gang!
Riktignok var det litt hvitt på bakken, men dette bildet er ikke fra søndagen...
For de av dere som liker Jette Frölich sin pynt, eller bare har lyst til å se et vakkert hotell pyntet til jul, burde absolutt ta en tur til Lysebu! De serverer afternoon tea, og har salgsutstilling i hele november og desember. Er du heldig får du også se elgen mens du sitter og drikker teen din. Det gjorde vi i fjor :-)


Denne staken står på årets ønskeliste tror jeg...

Denne staken fikk jeg i fjor til jul av min snille, snille mamma! Den bytter pynt litt etter årstidene, så nå er det snart klart for skikkelig vinterdekorasjon! Jippi!


Disse to små telysholderne fikk jeg 2stk av i år, også de av min snille mamma :-)
Har 2 stk fra før, men de er bare såååå søte! Gleder meg til å finne frem resten av Jette Frölich sin julepynt! Det har jo blitt en del av det i løpet av 3 vintre med besøk på Lysebu... Og, ja, det er hvitt på bakken i dag!!!

2 kommentarer:

  1. Så flotte ting! Synd jeg bor så langt unna at en tur til Lysebu ikke kan gjennomføres.. Vet du om tingene er å få tak i andre steder?

    SvarSlett
  2. Da jeg søkte henne på nettet, kom det opp flere linker til netthandel.no. Var ikke inne og så, men du kan jo ta en titt. Sikkert andre steder som kommer opp også. ellers så kan du jo ta en tur til København eller New York :-) Der selges det også...

    SvarSlett