fredag 11. desember 2009

Tiden flyr!

Nå er det allerede snart 3.søndag i advent, og forrige innlegg var fra 1.søndagen i advent... Hvor blir det av tiden?!?! Siden sist har vi feiret en 6 åring i heimen. I helgen var det familien, og i går feiret han sammen med en klassekamerat. Alle guttene i klassen +3stk (tot 17!!!) kjørte Go Kart på Harald Huysman! Opplegget var kjempebra, men jeg var minst like sliten som bursdagsbarnet! Det har blitt laget pepperkakehus, eller faktisk borg! Bilder kommer i neste innlegg når den er ferdig pyntet!
En av mine favorittblogger å følge er www.meandalice.blogspot.com. Bildene kommer fra Susannes blogg og jeg synes det var en utrolig tøff vri på bokhyllen. Hvis dere tar dere en tur innom blogen hennes ser dere at dette passer perfekt med resten av interiøret.
Hun har et flott hjem og en inspirerende blogg. Vel verdt en titt :D

Ha en strålende fredag videre, vi skal bake lussekatter i kveld og jeg gleder meg til å kjenne duftene sprer seg i leiligheten :D Mmmmm...

Hege



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar