onsdag 16. desember 2009

Etsy fashion show...

Det mangler ikke på prosjekter, selv om det mangler julebilder... Mange av prosjektene kan rett og slett ikke vises før etter jul :D Så derfor viser jeg litt bilder fra to av mine Etsy favoritter.
Klærne under er fra Cocoricooo. De er noen designere/syersker fra Thailand som selger klær laget av silke og lin. Alle broderiene er laget for hånd! Klærne under er en blanding av gamle og nye favoritter, så aller ikke lenger til salgs.
Klærne under kommer fra PrettyRaccoon.

Mange av klærne har trykk med bla reinsdyr/hjort?, eifeltårnet, lysekroner og ugler. MYE kult!
Jeg har jo skrevet at det er interiør og mat som opptar mye av min tid. Og det stemmer...
Likevel har det vært en del innlegg med klær i det siste! Så da er jeg vel opptatt av det også :D
Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar