lørdag 29. august 2009

Bildeprosjekt i gangen

Det er et lite prosjekt å skulle få en vegg dekket av bilder som passer sammen i størrelse og til slutt blir et lite "galleri" Endelig nærmer jeg meg slutten. Fortsatt er det noen bilder som mangler rammer, men nå er i alle fall oppsettet klart. Helt genialt å bruke ark som mal for rammer for å få en oversikt. Tror dette blir en bra blanding av fotografier, Henriks kunst og "ordentlig" kunst.
Da Henrik var liten gikk vi til fotograf (se bildet nederst) for å ta bilder av han. Vi var utrolig fornøyd med både bildene og fotografen, og valgte derfor henne til å ta brudebildene våre også. Husker ikke navnet hennes i farten, men det var fra Studio Vest.
Her er prinsen, med store øyne, og dengang, lyse krøller...


1 kommentar:

  1. Så stilig! Jeg har tenkt litt på om jeg skal gjøre sånn jeg og, men da må jo jeg lage hull i veggen.. så jeg tviler litt enda.
    wæææ.. en 50 tommer? Uff, nå synes jeg synd i deg altså!! Nei nå ble jeg straks mer glad i min, når du fortalte om deres monster :-) Hva er det med menn og store tv'er? Jeg har (heldigvis?) ikke en mann som kan bestemme.. hvertfall ikke enda. Så min lille fine hvite skal nok få stå en god stund tenker jeg, før den blir byttet ut.. med et svart monster..
    Hihi

    Ønsker deg en fin søndagskveld Hege

    SvarSlett