mandag 18. oktober 2010

norsk håndverk på sitt beste

Så dette bilde inne på den fantastiske bloggen www.smakjerrene.blogspot.com og lagret bildet med en gang i inspirasjonsmappen. Så var jeg hos en venninne i går og leste i den nyeste(tror jeg) utgaven av Hytteliv. Og, der var det jammen meg hele reportasjen med møbler fra snekkerfirmaet Nævdal. Utrolig vakre møbler!!!! Jeg vil, jeg vil, jeg vil ha hytte på fjellet!!! (ja mamma, jeg vet det ikke heter jeg vil...men, jeg vil :D)

Har jo ligget på sofaen hele dagen, så da har jeg vært inne på firmaets hjemmeside www.naevdal.no Begge nettsidene er verdt et besøk!!!

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hei hei :)

    Så koselig at du har vært inne på bloggen min og meldt deg på give-awayen min! :) Da fant jeg jo inn til din blogg :)

    Herlig bilde! Vil gjerne se mer av disse møblene! :)

    Lilja :)

    SvarSlett