tirsdag 11. mai 2010

Prosjekt gutterom!

Nå har jeg startet et lite prosjekt på Henrik sitt rom... Sakte men sikkert smugler jeg inn nye ting, og planen er at det skal bli et tøft gutterom i blått og brunt. Smuglingen skyldes at min mann ikke skal merke så mye til det (he he)... Fordelen (min mann vil lese "ulempen") med å jobbe i en interiørbutikk er at man har tilgang på sååå mye fine ting :D Alle putene, og knottene på skapet er fra Home & Cottage!

Planen er så at jeg skal sy et lappeteppe til sengen. Henrik skal nemlig få TV på rommet om ikke så lenge og da må sengen også være sofa. Så tenkte jeg kanskje å henge opp gardiner i jeansstoff, bytte ut bildet over sengen med en ramme med Henriks første snekkerbukse, og kanskje male den ene kortveggen i en fin sjokoladebrun farge. Foreløbig bare tanker, så får vi se... Selv vil Henrik gjerne ha svart, rødt og gult med litt flammer og disko kule i taket!!!

Ain't gonna happen my boy!!!

Ha en fiiin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar