tirsdag 23. februar 2010

Gode hverdagsdrømmer i kulden...

Jeg er egentlig veldig glad i vinter og snø, men nå lengter jeg litt etter varme og sol...
Tenk deg å våkne om morgenen å kunne sette seg med morgenkaffen til denne utsikten...
SUKK!

Er mange grunner til at Italia er et av mine favorittland, men sånne hus som dette gjør det ikke mindre attraktivt...



VAKKERT er eneste ord som passer! Og, et sterkt ønske om at dette kan bli mitt?! :D (ikke i dette livet er jeg redd...)

Nyt bildene, i går spådde de at vi skal få en kald vår i Norge, så det er lenge til vi kan nyte sol og varme...
I dag er siste dag på jobb i kokkeklær! I morgen begynner livet i interiørverdenen!
En rar blanding av vemod, glede og spenning surrer rundt i kroppen...
Ha en fin dag!


(alle bildene er forresten funnet via www.creativeactivity.blogg.se)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar