torsdag 27. januar 2011

Et lite og et stort prosjekt..

Dette bildet har ligget i inspirasjonsmappen en stund, men har desverre glemt å skrive hvor jeg fant det... Liker i alle fall ideen veldig godt, og dette er en av prosjektene jeg ønsker å gjennomføre i året 2011. (må gi meg selv litt rause tidsfrister:D)
Så det store prosjektet... Vi har et ekstra rom som til nå har vært kontor og tørkerom.
Med hyller, kommoder, kontorpult og 2 tørkestativ har det vært FULLT!!! Nå kan det hende at min kjære mann flytter kontorvirksomheten ut av leiligheten, og da må rommet gjøres om!
Jeg øyner et lite håp til å endelig få en plass til den gamle jernsengen jeg hadde på jenterommet...
Venter i spenning, og deler hvis det blir aktuelt.
Kryss fingrene og ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Så fin ide! Lagrer den eg og ;)
    Håper du får plass til jernsenga di og :D
    Hilsen Grete

    SvarSlett